07.03.2009

Despre mine...

În urmă cu câteva minute, my bro mi-a vorbit despre mine:

cine e alle...

alle : asta-i BINEEEE
alle : daca ai rezistatttttt
* bro: am rezistat 7 ani
* bro: ce naiba
* bro: dupa
* bro: primu an
* bro: a devenit
* bro: obisnuita
* bro: ceva ce nu poate lipsi dintr-o zi de scoala
* bro: sa o vezi pe alle pe alta plante
* bro: planeta
* bro: cum se holba la profesor
* bro: si inearca sa ii inteleaga limba in care vorbeste
* bro: O_O
* bro: in timpu orei
* bro: si zici
* bro: "nush ce-i aia?
* bro: "ce-i acol?"
* bro: "de ce nu-i invers"
* bro: si etc
* bro: e tare
* bro: esti destul de stresanta
* bro: enervanta
* bro: si cicalitoare cateodata
* bro: dar daca nu ai fi
* bro: nu ai fi alle
* bro: nu te-as vedea altfel
* bro: sa nu vi la mine sa zici pe tonu ala nervoasa "multmesc cristi,tot timpu urli la mine si-mi zici ca nu-i bine,sti ceva-multumesc"
* bro: sau "iiiiiiiiiiiiiii............cristiiiiiiii"
* bro: daca nu ai zice
* bro: nu ai fi alle :-??

e de rău... e de bine ?!
Fie. Trebuie însă să zic că am un bro la care ţin foarrrte mult, poate din aceleaşi motive, pentru că l-am suportat atâţia ani, că am rezistat să-l aud/văd atâta timp. :hugs:

Un comentariu:

Anonim spunea...

`` Find that thing he make she like nobody else . ´´ , din 'Brigde to Terabithia ' . frumos . blogu' . :X