11.05.2009

fără blog

Asta/mi propun. Scuzaţi-mă, dar mi-a cam pierit, nu ştiu cum, cheful de a scrie pe blog. Poate e de la vreme.
Aşa că, măcar să fac ceva util:
o săptămână fără blog.
Cum sună?
haideţi că glumesc. Nu chiar o săptămână. O zi, două.
Până atunci... vă recomand nişe articole ce-mi plac. d'ale mele. cele mai bune.
şi vă recomand/rog să comentaţi.
:) măcar atât faceţi pentru mine... în absenţa mea...

iubire

de ce eşti special

pace şi iubire

jurnal

traieste azi ca si cand cel drag ar muri maine

muzica

3 citate


7 comentarii:

Cristian Lisandru spunea...

Te aştept să revii cu noi postări...

TiBi spunea...

of. ce m-am speriat!~

LZ spunea...

A, nuuuuu!

Anonim spunea...

o sa-titreaca ...si mie mi se mai intampla:)

cristian spunea...

o sa te plictisesti si mai crunt de'atat :)

Vitalie spunea...

Am observat că e la modă să se dedice un articol gândului de a nu mai scrie pe blog, poate doar pentru a vedea cui îi pare rău ... sau greşesc?!

allé spunea...

@ Vitalie:

hihi
cred că ai dreptate.
se poate şi pt. a vedea cui îi pare rău... pentru a te convinge că...mai are rost să scrii :)