15.05.2009

scrisul de mână



Scrii de mână ? Nu-mi spune că eşti total în era tehnologiei şi singurele chestii pe care le scrii cu stiloul / pixul sunt semnăturile şi... cam atât. Uite ! Tomata cu Scufiţă lansează o expoziţie de mesaje scrise de mână. Anume... " pe o foaie de hârtie, scrieţi de mână un mesaj pentru cineva, faceţi o poză sau scanţi-l şi trimiteţi-l " (...)
Am zis că să trimit şi eu (de ce nu?). Dar habar n-aveam ce. Aşa că mi-am deschis o carte cu citate (da, o carte din colecţia Helen Exley) la întâmplare.
Ah ! Şi chiar am avut emoţii când am scris. Aşa că... nu mă condamnaţi ! ă. plus că niciodată nu reuşesc să ţin un rând drept.

6 comentarii:

Anonim spunea...

ai avut o idee buna...eu nu am mai scris de mult un mesaj de mana , asa ca o sa incerc maine :)

allé spunea...

Nu e ideea mea, Hime! E ideea Tomatei.

cristian spunea...

Ideea Tomatei? :D

imi place scrisul asta. n'am mai vazut demult asa stil. :) Cred ca pana'n clasa a opta am scris si eu tot asa.

allé spunea...

am scris urât !

Alex`andra spunea...

^ chiar deloc :P oricum, ti se va mai schimba el pe parcurs, iar cu scrisul drept, nu`ti face probleme, vin examenele si ele te vor obliga sa te obisnuiesti.
uneori chiar am chef sa scriu de mana. nu conteaza ce, orice numai sa`mi danseze pixul pe o coala alba. uuu, ce vremuri..cand scriam cu stiloul..chiar mi`ar placea sa mai tin unul in mana si sa pictez unele destine`n cuvinte :)

Rae spunea...

asa scriam si eu in clasa a 6-a
apropos, stiu ca nu e frumos, dar cati ani ai?